Thursday 2 February 2012

wee ! dapat tambah follower dari ''KELAB BLOGGER'' di Facebook .

wee ! gembira hati . dapat tambah follower =D ! nasib baik kazen saya masukkan saya dalam group di facebook khas untuk pencinta BLOG . wihiii , dapat juga saya tambah kan follower saya . semua orang di kelab ni , tukar-tukar and bagi-bagi link tumbler masing-masing termasuk saya . semua blog dorang cantik-cantik and banyak followers . saya rasa , saya dengki and kagum dengan dorang . saya rasa macam tak setanding dengan dorang . apa-apa pun , dorang memang best ! sesetengah dari dorang dah ada beribu-ribu follower . saya sangat kagum . tambahan pula , blog dorang simple but nice . sayasukasayasukasayasuka =D ! em , never mind . saya harap dorang dapat bagi tunjuk ajar dekat saya tentang macam mana mau meng'upgrade blog supaya lebih cantik and canggih . yang penting sekarang saya rasa sangat-sangat gembira . weee xD ! okeii , i have to off now . baii my ONLINE DIARY'S and blogger(s) sekalian .. malam !

4 comments:

  1. Rileks..semua org bmula dari bawah..even blogger yg dah follower beribu-ribu lemon tu pun,mula2 follower dorang sikit jugak..tp jgn putus asa k.

    ReplyDelete
  2. haha.. :))
    suke lagu kt bl0g awq! introduction to me..

    ReplyDelete