Friday 3 February 2012

Mood Kurang Baik . -.-'

em , malam ni kepala sangat pening . walaupun have fun changing-changing link tumbler dekat FB . tapi , someone was ruined my mood . saya rasa bersalah sangat-sangat walaupun sebenarnya ianya bukan salah saya . saya hampir membuatkan 2 orang lelaki bergaduh . saya rasa mereka yang lebih-lebih . saya memang tak suka tengok lelaki gaduh . saya terbaca komen dorang dekat post saya dekat FB , benci betul ! saya dah larang salah seorang dari mereka dari terus bercakap yang boleh mendatangkan pegaduhan . tapi , dia tak nak dengar . taksukataksukataksuka la kalau macam ni . saya rasa macam saya la penyebab dorang bergaduh . saya harap , dorang tak ambil kisah lagi selepas ni . saya harap dorang dah lupa pasal hal malam ni . so CONFUSE ! btw , malam blogger(s) and my sweet DIARY . i have to off now . baii =/ ( KECEWA )

No comments:

Post a Comment