Sunday 5 February 2012

saya BENCI seseorang ^^

MOHD AFIK NASRI ! hopefully u read this ! assalamualaikum , blogger(s) saya tidak suka sama lelaki ini =D ! memalukan saya seja ! apa by baca ka ni ? sukur ! hahaha ! baru tau .. bikin kuyak orang seja kerjanya . eee ! sampai selesma suda saya gara-gara ni budak ! mau pukul-pukul seja kepalanya kalau dapat ! haha ! >.< ee , rasa mau hilangkan diri untuk sementara waktu . haha ! inda mau ada di muka bumi ni ! rasa mau bunuh diri pun ada . telampau malu ba .. aaaaaaaaaa ! streesss ! haiyee , kn bagus klau blog dapat deactive untuk sementara waktu ! saya sanggup deactive dari menanggung malu yang berkian-kian .napa la ni boy dapat tau blog saya ! aduiii .. x mau la post pasal yang merepek-merepek lagi . free-free kena kasih ketawa . malu ! malam blogger(s) and DIARY kesayangan saya yang c MOHD AFIK NASRI tidak percaya ini . :P ! saya suka benci kamu !

No comments:

Post a Comment