Wednesday 1 February 2012

Malu ! Malu ! Malu !

 salam DIARY saya and blogger sekalian . today , saya mau tulis pasal Hari Sukan Sekolah saya yang memalukan . huhaiii ! punya main malu tadi saya masa di sekolah . tadi , masa orang semua lumba lari , saya sama kawan-kawan saya panjat pokok mau duduk di besi atas pokok tu . haha ! tidak sangka cikgu boleh nampak kami dari astaka a.k.a pentas . cikgu cakap begini '' perempuan yang dekat pokok tu .. blablablabla .. '' and so on , dengar ja perkataan ''perempuan '' haha ! terus lompat ba , turun dari tu besi . semua urang yang depan astaka tenguk kami . bikin malu seja .. xD ! but , have fun doing that crazy thing . sekali-sekala , bukan selalu . haha ! inda apa , nanti besar kita akan ingat juga apa yang kita buat masa alam remaja . ianya akan menjadi kenangan manis untuk kita . ahha ! aisehh , mintapuji ! xD ! okeeii , i have to off now . kbaiii ! x_x !

3 comments:

  1. ahahaha betul2 bukan slalu kan..sy pun pernah gak masa skolah dulu panjat pokok.. lagi cantek view tgk dr atas tempat yang tinggi... lps tu dpt angin sepoi2 pulak ehhe

    ReplyDelete
  2. terbang melayang dr fb & mendarat kat sini :)
    jempt sggh ke blog saya ;)

    ReplyDelete
  3. eva :haha ! yee , bkan slalu . =D ! yang buat tambah malu masa cikgu sound kami dari pentas . haha ! semua orang tengok kami . apa-apapun thanx tnggalkan komen . =)

    zamani: haha ! okeii ! insya'allah . nanti saya singgah . =)

    ReplyDelete