Monday 10 December 2012

A P I K :3

assalammualaikum and hello :D
lama dah aku tak on blog. lama sangat sangat sangat :') asal nak on mesti line buat hal. itu lah pasal aku malas nak on. tapi Alhamdulilah hari ni aku rajin sangat dan line pun kira bagus. apa-apa pun tengok tak tajuk entry aku kali ni? hewhew xD nama lelaki kan? kan? hahah gataii la titeww ni. hahaha saja ja tu. siapa dia? nak tau? nantilah aku bagi tahu. baca la dulu sampai bawah. hahaha dia ni baik tau, selalu care dekat aku, selalu sayang dekat aku, tapi dia ni kadang-kadang jadi raksasa -.- kalau dia marah, surrounding berubah tau. macam mood nak bunuh orang. dia seorang yang yaa, maybe cepat marah tapi yang sweetnya lepas dia marah dia akan minta maaf and try pujuk aku. lagi satu, walaupun kesalahan tu aku yang buat dan lepas tu dia marah aku, lepas tu dia juga yang kena minta maaf. hahaha walaupun bukan dia yang salah. tapi, tau lah kan sifat perempuan? memang dia merajuk dulu lama-lama lepas tu baru dia maafkan. aa, selain tu dia jenis yang tak suka panjang-panjangkan masalah. asal nak gaduh sometimes dia terus cepat-cepat tukar topik hahaha taknak gaduh la tu. emm, aku pun tak tahu kenapa aku sayang sangat sama manusia ni :) eh eh eh, hampir bocor rahsia aku. haha kamu memang dah tau siapa dia kan? memang dari segi cerita aku dekat atas memang dah bagi banyak clue kan? hahaha oke, walaupun kamu semua dah tau, aku nak bagi tau juga hahah sebenarnya dia ni boyfriend aku merangkap abang/ kawan/ bestfriend/ enemy semua laa hahaha xD sebenarnya aku rindu sangat dengan dia ni. tapi aku tak nak bagi tahu dia, aku bukan jenis yang terus luah apa yang aku rasa kecuali perasaan marah/kecewa. hhahah xD apa-apa pun sebenarnya esok 1 year anniversary kami. tak sangka dah setahun kami couple :) kalau tuhan dah tentukan dia jodoh aku dan masa depan aku, aku terima apa adanya. tapi, kalau tuhan dah tentukan dia bukan jodoh aku, dan temukan aku dengan orang lain aku pasrah dan doakan kebahagiaan dia nanti. ishhh! bodohlah cakap pasal jodoh. hhaaha bagus lagi aku fikir pasal kerja dulu. ingat belajar, dapat kerja baru kahwin x) betul kan? okee, aku dah penat nak taip banyak-banyak. aku ni sebenarnya sakit pening kepala. haha tadi pun aku kena marah dengan dia sebab aku tak mahu tidur. dia cakap nanti aku sakit lagi. dia nasihat banyak makan sayur, buah, minum susu, makan ubat suruh pergi doktor, tidur awal segalaa -.- hahaha aku pun tak tahu nak cakap apa dah. APIK I LOVE U :) takecare kesihatan U juga sayang. kbyeee blogger sekalian. I nak tidur daah.

pykachan :)

No comments:

Post a Comment