Tuesday 3 July 2012

Tegur Someone Important . omaigaadd!

assalammualaikum and hello2 blogger(s) or reader(s) sekalian.
kamu semua nak tahu? aku dah tegur someone yang sangat important bagi si DIA. orang tu adalah kakak si dia. For your information , sebelum tegur dia punya kakak, aku baca doa banyak-banyak. hahaha xD funny kan? perasaan aku, sangat-sangat and tersangat lah NERVOUS ! jantung aku kan, kalau boleh macam nak pecah sebab telampau takut nak tegur. hahaha xD *tangan ke bahu mata ke atas* so, lepas baca doa banyak-banyak, aku mulalah nak inbox kakak dia. saya kata ''salam, kita ni kakak si tutt kan'' hahaha xD lepas tu, susah aku nak tekan butang ''SEND''. lepas, 5 minit aku beranikanlah diri aku tekan butang tu. then, beberapa minit kemudian kakak dia balas. Omaigadd! takut aku nak buka inbox dia. hahhaa! so, aku bacalah banyak-banyak doa, and then beranikan diri buka. syukur alhamdulilah, dia balas dengan baik :D kami pun cerita-cerita laa. dia layan aku dengan sangat baik ;) sambil tu, ada juga kami mengumpat pasal si tuutt. hahaa. sebelum ni, si DIA pernah suruh aku tegur kakak dia, tapi malu aku nak tegur. so, tunggu lama-lama and now, aku dah tegur :D syukur alhamdulilah . jyeeahahhhhh ! \m/ bagus untuk aku! hahaha. tapi, sekarang aku cuba nak rapatkan diri lagi dengan kakak dia. sebenarnya, aku memang friendly. tapi, kalau dah dengan kakak orang yang kita sayang memang lain lah rasanya. hahaha ! perasaan takut tu penuh dalam badan. hahahaha ! oke. off untuk intre aku hari ni ;) apa-apa pun aku gembira dengan si DIA.

*pyka_chan

3 comments:

  1. hi.. im already follow ur blog.. feel free to visit n follow my blog back.. thanks :)

    ReplyDelete
  2. wah.. bahagia la tuu.. hee dh tego kakak dia, pasnie bole tego parents dia plak.. hihi sya dtg jenguk blog.. :)

    ReplyDelete
  3. oke. insya'allah. nnti sye follow.

    ReplyDelete