Thursday 20 June 2013

SPM 2013!

Assalammualaikum dan hello blogger
lama sangat tak update blog :3 wewwwww! for you all information, sekarang aku dah jadi SPM candidate tahun 2013 laaa. oh my god! aku dah besar rupanya! hahhaha pejam kelip pejam kelip sudah dekat habis bulan Jun dan maknanya tak lama lagi SPM nak mareee. sumpah! belum cukup bekalan aku nak duduk SPM. haiyoooo! maklumlah mana kerja kursus Prinsip Akaun belum habis, paling annoying gila bila sekolah lain dekat nak siap kerja kursus addmath dan kami belum kena bagi langsung, mana sibuk dengan aktiviti kokum lagi. ya Allah! kalau boleh aku nak lompat ke tahun 2014 terus tak payah duduk SPM hahaha. oh lupa! aku buka blog nak cerita pasal aktiviti kokum dekat sekolah, oh gosh! best gilerr. malam esok, kami ada battle of the band dan pertandingan tanglong. I dont know what it mean by ''Pertandingan Tanglung'' but I heard it fun! so aku memang tak sabar sangat! hahaha malam tu aku memang lah pakai tudung, nak jadi gadis melayu terakhir katanye hahaha so, aku harap aktiviti sekolah kami ni dapat sambutan yang OKAY laa. kalau boleh, aku nak reka cipta bahan terbuang, logo kelas, dan lirik lagu yang kelas aku buat menang laa. Amin! okay, later I sambung taip karangan panjang-panjang okay? sekarang I takde idea nak tulis apa -.- bye

3 comments:

  1. hahaha,,,,tahniah...harap terus pakai tudung...

    http://nohisme.blogspot.com/2013/06/remaja-melayu-tampar-kepala-lelaki-tua.html

    ReplyDelete