Friday 15 June 2012

NEWBIE on twitter ;)

assalammualaikum and hello-hello bloggers ;)
pasal tajuk di atas , aku mahu kasih tau kamu orang yang aku dah buat twitter . jyeeaahhh ! setelah sekian lama aku try nak buat akhirnya dapat juga . hoho ! now , aku ada blog , facebook and twitter . taklah bangga sangat oke . just nak kasih tau . twitter not bad internet sosial laa . BEST lah juga . actually , aku belum berapa tahu nak tweet itu tweet ini , tekan itu tekan ini hahha xD main hantam jaa .. kawan aku ada juga twitter , jadi aku bercadang nak minta ajar dari dia jaa .. dia dah ada beratus follower . tapi aku ? hahhaha xD tak kisahlah , bab-bab folow memfollow tu belakang . yang penting , aku dah ada twitter . aku pun fist aku nak buat benda ni , aku search GOOGLE joo .. hahha xD sama juga dulu nak buat blog ni aku search GOOGLE jugaa .. haha. waaa , begitu hebat DUNIA SIBER . sangat bestt laahh .. hebat ba pula aku ni . hahaha xD  btw , aku rasa twitter best setaraf dengan blog and facebook. tapi , yang aku  KECEWA sangat , facebook makin lama makin BORING a.k.a BOSAN . aku pun x tau ngapa hahaha xD emm , sometimes twitter ni , boleh ikut perkembangan dunia la juga ;p nyeehhh , cakap pasal politik lah pula .. hahah ! BOSAN oke .oke , aku penat penat penat penat sangat sangat ! oke , tepat jam 12.14 a.m aku off untuk malam ni . okdaaa ;)

*pyka_chan

No comments:

Post a Comment